Responzivní design

Internetové stránky využívají nejmodernější standardy HTML5, CSS3, jQuery a jsou tak optimalizovány pro použití na PC na všech internetových prohlížečích, ale i v tabletech a chytrých telefonech.



Jak to dělám já?

1. Informativní schůzka

1. Informativní schůzka

Vyslechnutí a pochopení vašich potřeb a návrhů. Sjednocení představ klienta s možnostmi realizace webových stránek. Představení nabídky doplňkových služeb, jako jsou grafické práce, internetová reklama atd. Hrubý návrh ceny za dílo.
2. Dodání dat a podkladů

2. Dodání dat a podkladů

Klient dodá potřebná data, texty, obrázky, videa. atd. Případně přístupy k hostingovým službám, konfiguracím domén apod. V tomto bodě má již klient v ruce návrh smlouvy s konkrétními termíny, částkou a rozsahem dodávaných služeb za daný projekt.
3. Tvorba prezentace

3. Tvorba prezentace

Po dodání všeho potřebného a podpisu smlouvy probíhá samotná tvorba prezentace a souvisejících služeb. Klient je průběžně informován o aktualizacích a má možnost online sledovat průběh tvorby. Toto umožňuje klientovi mít připomínky nebo nápady během tvorby webové prezentace.
4. Předání díla

4. Předání díla

Po doladění všech připomínek a návrhů dochází k předání díla. S předáním díla probíhá případné zaškolení do redakčního systému, pokud si klient přeje některá data na stránce aktualizovat sám. Dle požadavků zákazníka proběhne prezentace a spuštění doplňkových služeb (internetový marketing, online kampaně, pokročilejší SEO apod.)

CMS, redakční systém

Díky redakčnímu systému si může klient editovat vybraný obsah nebo články sami. Můžete si tak sami v intuitivním prostředí přidávat nebo editovat články do blogu, psát novinky na váš firemní web nebo jen měnit jídelní lístek. Díky redakčnímu systému tak snadno a rychle editujete obsah, aniž byste zasáhli do struktury a designu stránek a nemusíte znát žádný programovací jazyk.


Kolik to stojí?

Kolik to stojí?

Cena každého projektu je individuální. Vždy tak záleží na tom, co vše chce zákazník na své webové prezentací mít. Jak moc budou webové stránky rozsáhlé. Jaké si vybere doplňkové služby jako jsou grafické práce nebo internetový marketing.
Odhad ceny díla nicméně dělám po první informativní schůzce, která vás stojí pouze váš čas. Poté se můžete rozhodnout, zda je pro Vás moje nabídka zajímavá či nikoliv.


Jak dlouho to trvá?

Jak dlouho to trvá?

Výroba kvalitních stránek na míru zabere nějaký čas. Opět záleží individuálně na každém projektu. Průměrná doba vytvoření stránek včetně služeb s tím souvisejících je zhruba mezi 30-50 hodinami času u středně velkých projektů. Vždy také záleží na tom, jak rychle klient je schopen dodat materiály potřebné k realizaci projektu a jak dobře je nastavena spolupráce a komunikace.

Adresa kanceláře

Zahradní 1289,
Jičín 50601

Sociální sítě

Kontakty

Tel.: +
420 725 390 499
Email:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.